خدا و مجنون و ...
  • قالب وبلاگ
  • ☼.حالیـے حولیـے .☼
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نظردووو...ووون و آدرس نظردووون.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 183
بازدید هفته : 332
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 116324
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 242
تعداد آنلاین : 1

آرشیو کد آهنگ

خدا و مجنون و ...

  یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

  عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

  گفت:یا رب,از چه خوارم کرده ای؟

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

  خسته ام , زین عشق,دلخونم نکن

من که مجنونم,تو مجنونم نکن

  مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو...من نیستم

  گفت:ای دیوانه,لیلایت منم

در رگت پیدا و پنهانت منم

  سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

  عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

  کردمت آواره صحرا نشد

گفتم عاقل میشوی,اما نشد

  سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا برنیامد از لبت

  روز و شب او را صدا کردی,ولی

دیدم امشب با منی,گفتم:بلی

  مطمئن بودم به من سر می زنی

در حریم خانه ام در می زنی

  حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بی قرارت کرده بود

  مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم

  ....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مهیار...