• قالب وبلاگ
  • ☼.حالیـے حولیـے .☼
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نظردووو...ووون و آدرس نظردووون.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 170
بازدید هفته : 398
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 116390
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 242
تعداد آنلاین : 1

آرشیو کد آهنگ

اندکی فکر کن ...


 
اندکی فکر کن ...


به آنهایی فکر کن که هیچگاه فرصت آخرین نگاه و خداحافظی را نیافتند

به آنهایی فکر کن که در حال خروج از خانه گفتند
"روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد
 
 
به بچه هایی فکر کن که گفتند :
مامان زود برگرد ، و اکنون نشسته اند و هنوز انتظار می کشند

به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند
و ای کاش زودتر این موضوع را می دانستند
 
به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند
 و بعد "غرور" شان مانع از "عذر خواهی" می شود،
و حالا دیگر حتی روزنه ای هم برای بازگشت وجود ندارد

من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ ناغافل و ناگهانی چشم از جهان فرو بستند،
سوگواری می کنم

من برای تمام بازماندگانی که غمگین نشسته اند و هرگز نمی دانستند که :
آن آخرین لبخند گرمی است که به روی هم می زنند،
و اکنون دلتنگ رفتگان خود نشسته اند،
گریه می کنم

به افراد دور و بر خود فکر کنید ...

کسانی که بیش از همه دوستشان دارید،
فرصت را برای طلب "بخشش" مغتنم شمارید،
در مورد هر کسی که در حقش مرتکب اشتباهی شده اید
قدر لحظات خود را بدانید

حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛
زیرا اگر دیگر آنها نباشند،
برای اظهار ندامت خیلی دیر خواهد بود !

"دیروز"
گذشته است؛

و

"آینده"
ممکن است هرگز وجود نداشته باشد

لحظه "حال" را دریاب

چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری

اندکی فکر کن ...
 

 
 


نویسنده : مهیار...
انیمیشن جنجالی


انیمیشن جنجالی "تهران ۱۵۰۰" در راه اکران ...

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بهرام عظیمی که پس از پخش مجموعه انیمیشن ‌های ترافیکی معروف به "سیا ساکتی" در ایران به شهرت رسید اخیرا ساخت انیمیشن سینمایی "تهران ۱۵۰۰" را پس از 4 سال به اتمام رسانده که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور تمام بازیگرانش به نمایش در خواهد آمد و پیش‌بینی می‌شود در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول و دوم) حضور داشته باشد. تصاویر آماده نمایش این انیمیشن برای اولین بار در غرفه انیمیشن "تهران ۱۵۰۰" در سی و سومین جشنواره انسی فرانسه به نمایش درآمد و پوستر فیلم رونمایی شد.

انیمیشن "تهران ۱۵۰۰" که سال ۱۵۰۰ شمسی (110 سال بعد) را به تصویر می‌کشد با تلاش بیش از ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور در تخصص های مختلف و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و از شخصیت‌ و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما بهره برده است. "تهران ۱۵۰۰" فیلمی است که بازیگر اصلی آن مهران مدیری است اما جالب اینجاست که او تنها در این فیلم صدای خود را دوبله می کند و چهره اش کاملا با انیمیشن بازسازی شده است.

در انیمیشن "تهران ۱۵۰۰" از كاراكترهای هدیه‌ تهرانی، مهران مدیری، بهرام رادان، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی، حسام نواب‌صفوی و ماشاءالله شاهمرادی زاده بهره گرفته شده و این بازیگران نقش‌های خود را دوبله كرده‌اند. طی ۲ هفته گذشته همه بازیگران اصلی بعد از ۳ سال که از تاریخ اولین دوبله رادیویی آن ها می گذشت، به استودیوی انجمن گویندگان جوان آمدند و دوبله نهایی این فیلم را انجام دادند.


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"بهرام عظیمی" کارگردان این فیلم در این رابطه گفت: "تهران ۱۵۰۰" صد در صد یک انیمیشن ایرانی است. حال و هوای فیلم، طراحی ها، وسایل، فضاهای مختلف، لباس ها، دیالوگ ها و از همه مهم تر داستان فیلم کاملاً ایرانی است. این انیمیشن با استاندارهای بین ‌المللی و با موضوع مسائل شهری ساخته شده، داستان آن روایت طنزی از زندگی شهری مردم تهران است که در سال ۱۵۰۰ برخلاف پیشرفت ‌هایی که صورت گرفته، هنوز خصوصیات اخلاقی‌‌ سابق را دارند و همچنان همان مردمند.

وی افزود: این فیلم اولین فیلم انیمیشن سینمایی ایران نیست ولی برای اولین بار است که به غیر از صدا از چهره بازیگران مطرح نیز برای یک انیمیشن سینمایی کاراکتر ساخته شده است. عظیمی ادامه داد: از تکنیک های مختلفی برای جان بخشی کاراکترهای فیلم استفاده شده است، یک تیم قدرتمند از هنرمندان تئاتر به سرپرستی "سیروس کهوری نژاد" تمام پلان های فیلم را در فضایی رئال بازی کردند و در حقیقت تایمینگ حرکات کاراکترهای فیلم بر اساس بازی آن ها شکل گرفته است.

فیلمنامه "تهران ۱۵۰۰" را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی حبیب رضایی و رضا رفیع نوشته‌اند. فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به‌نام اکبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است. در سال ۱۵۰۰ ربات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند.


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه
اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : مهیار...
دانلود همه چی

 

دانلود همه چی

باید برید ادامه مطلب،الکی که نیست!!!!

چی فکر کردید؟!

:: ادامه مطلب
نویسنده : مهیار...
تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی!


تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی!

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کدامیک از این سازها را به بقیه ترجیح می دهید؟! سنتور؟ گیتار؟ پیانو؟ سه تار؟ ارگ؟ ویولون؟ دف؟ آکاردئون؟ یا ، شیپور ؟ با خواندن توصیفات زیر چندان مشکل نیست که بتوانید شخصیت خود را محک بزنید ...

سنتور : رفتار شما بسیار دلنشین است اما گاهی دیگران را از خود می رنجانید و این به دلیل شرایطی است که برای شما به وجود می آید. همیشه فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این قضاوت در برخی موارد اشتباه است. یک نکته ی مهم دیگر این است که برای رسیدن به مقصد باید صبر پیشه کنید و جالب تر آنکه خود نسبت به این موضوع آگاه هستید.

گیتار : به اصطلاح شما فردی سرزنده و فعال هستید. در ارتباط خود با دیگران به دنبال واژه های درشت نمی گردید. شاید گاهی برای صحبت کردن از احساسات خود دچار مشکل می شوید ولی سعی کنید تا از آنچه هستید راحتتر باشید. کلام شما ساده اما دلنشین است و یکی از ویژگیهای شما آن است که اگر کسی را دوست بدارید نمی توانید به راحتی او را فراموش کنید. روابط اجتماعی مناسبی دارید و به شب های پر ستاره علاقه مندید.

پیانو : شما شخصیت آرامی دارید. تفکر منحصر به فرد شما، شما را از دیگران متمایز می کند. آرزوهای شما یا خیلی دور هستند یا خیلی نزدیک و بین این دو ستاره ای از آرزو برای شما چنان نمی درخشد که نظر شما را جلب کند. تخیل زیبایتان توانایی آنرا دارد تا به حقیقتی دست یافتنی و ملموس تبدیل شود حتی اگر دیگران آن را تأیید نکنند.

سه تار : اندیشه های عارفانه ای دارید. به آینده بسیار می اندیشید و آنچه در اطراف شما می گذرد برای شخصیت شما اهمیت کمتری دارد. در اثبات حسن نیت خود سعی و تلاش می کنید و در بعضی مواقع دست از آن برمی دارید. انسان مستعدی هستید و این به آن معناست که با کمی تلاش می توانید به قله های دست نیافتنی، برسید. البته بسیار خیال پرداز نیستید و دنیای ذهنی شما یک دنیای دست یافتنی است.

ارگ : شما یک فرد کاملا احساساتی هستید. با آنکه در بعضی مواقع آنرا بروز نمی دهید اما به این فکر می کنید که آیا کسی که دوستش دارید نیز به شما می اندیشد؟ بدانید که او نیز شما را تا حد امکان دوست دارد. حس و نوع عشق شما از عشق های صادقانه است که شاید برای کمتر کسی اتفاق بیفتد.

ویولون : شما فردی بسیار زیرک و باهوش هستید و متوجه نکاتی می شوید که دیگران از آنها غافلند. به زبان ساده یعنی مو را از ماست می کشید. باید در مسیر زندگی خود پا پیش بگذارید تا بتوانید موفق شوید و قبل از انجام هر کاری درباره ی آن بیندیشید تا موقعیت های خوب را شکار کنید. غرور شما قسمتی از شخصیت شماست پس نه به راحتی آنرا زیر پا بگذارید و نه آنرا سر سختانه برای خود حفظ کنید.خوشبختی شما در گرو استفاده ی به موقع از لحظه هاست، لحظه و زمان را از دست ندهید.

دف : از ارتباط با خداوند لذت می برید و این امر نشأت گرفته از اندیشه های عارفانه ی شماست. در ذهن و افکار خود به سیر و سفر می پردازید و این سفر نه به معنای سفر از شهری به شهر دیگر، بلکه از عالمی به عالم دیگر است. شما دوست دارید که در آن عالم لحظاتی را سپری کنید، در آنجا بغض خود را بشکنید و خالصانه با خدای خود حرف بزنید. شاید فکر می کنید خدا شما را فراموش کرده است اما خدا بندگانش را هرگز فراموش نمی کند.

آکاردئون : وجود شما سراسر از عشق است و شما عاشق دوست داشتن هستید. آنچه که شما گم کرده اید و به جستجوی آن می پردازید درون شما وجود دارد. به اطراف خود بیشتر توجه کنید، گم کرده ی شما بسیار نزدیک به شماست، سعی کنید مهار زندگی خود را در دست داشته باشید تا آن را بیشتر رام کنید.

شیپور : شما یک انسان خوش نشین هستید. دیگران فکر می کنند به راحتی می توانند به درون شما پی ببرند اما به واقع خلاف این موضوع است. با آنکه به طور غیر مستقیم در حل مسائل خود از دیگران کمک می گیرید اما سعی کنید تا از اندیشه های دیگران نیز به طور مستقیم بیشتر استفاده کنید!


گروه اینترنتی پرشین استار |
www.Persian-Star.org

نویسنده : مهیار...
توصیه های ایمنی برای رفتن به خواستگاری (طنز آمیز)

توصیه های ایمنی برای رفتن به خواستگاری (طنز آمیز)


آیا تا به حال به خواستگاری رفته اید؟ اگر رفته باشید مطمئنا با آداب و رسوم آن هم آشنا هستید اما جهت اطلاع دامادهای ناشی عرض می کنیم که خرید یک جعبه شیرینی (ترجیحا خامه ای) و یک دسته گل (چنانچه در سبد باشد با کلاس تر محسوب می شود) الزامی است. اما جناب آقای داماد، در حین ورود به خانه عروس خانم لازم است شرایطی را در نظر قرار دهید که بعدها مایه سرکوفت خوردنتان نشود.


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


- قبل از هر چیز یادتان باشد که بهتر است شما آخرین نفر وارد خانه عروس شوید و کفش هایتان را هم جفت کنید.

- سعی کنید خیلی عرق نکنید و لزوما سرخ هم نشوید. ضمنا از نگاه کردن به در و دیوار خانه جدا خودداری کنید چون به اندازه کافی وقت برای این کار خواهید داشت.

- چنانچه کار به گفت وگوی دو نفره رسید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و از تپق زدن پرهیز کنید و در صورت امکان از شرایط آب و هوا و سیاست صحبت نکنید چرا که این مسائل شما را از هدف اصلی بحث دور خواهند کرد.

- مواظب باشید تحت هیچ شرایطی انگشتتان را داخل دماغتان نکنید چون این امر جواب بله عروس خانم را به تاخیر خواهد انداخت.

- خیلی به بزرگترها چشمک و اشاره نکنید و بگذارید با خیال راحت در مورد فوتبال و آشپزی و خاطرات سفر به مشهد و… صحبت کنند و وقتی در مورد اصل موضوع صحبت می کنند خونسردی خود را حفظ کنید و دائم دستتان را داخل موهایتان نکنید.

- دائم به آشپزخانه زل نزنید و منتظر نباشید که عروس خانم به شما چای تعارف کند و شما کنترل دستهایتان را در دست بگیرید که مبادا چای روی شلوارتان بریزد چرا که اگر چنین فکری در سر دارید معلوم است که یکی از طرفداران پر و پاقرص سریال های ایرانی هستید چون این روزها مد شده به جای عروس خانم شخص دیگری چای را تعارف می کند که ممکن است از شانس شما برادر چاق و سبیل کلفت وی این مسوولیت را بر عهده بگیرد.

- چنانچه در حین ورود دسته گلی در دست دارید خیلی هول نشوید چون همه عالم و آدم می دانند که شما آن گل را برای عروس آورده اید پس آن را به دست خود عروس ندهید و ترجیحا به پدر یا برادرش تقدیم کنید.

- در حین خوردن چای مراقب سر و صدای چای خوردنتان باشید. خصوصا شما داش مشتی های پرشین استار از هرگونه هورت کشیدن چای و جویدن قند با صدای فجیع خودداری کنید چون هر آن ممکن است سکوت مهیبی مجلس را فراگیرد و همه نگاه ها روی شما زوم شود.

- چنانچه خانواده عروس بیش از یک دختر دارند قبلا دختر مورد نظرتان را مشخص کنید در غیر این صورت عواقب بعدی به عهده شخص خاطی خواهد بود.

- هنگام لباس پوشیدن بسیار مراقب باشید و توجه لازم را مبذول بدارید، اگر دیر برسید بهتر از این است که اوضاعتان ناجور باشد.

- چنانچه یک کت و شلوار دارید که مدت هاست آن را نپوشیده اید از چند روز قبل آن را پرو کنید تا در چاقی اخیر شما دردسر ساز نشود، هیچ لباسی را به زور تنتان نکنید.

- اگر شلوار پسرخاله تان را قرض گرفته اید که ۲ سایز از شما کوچکتر است با زور آن را نپوشید چرا که ممکن است وسط خواستگاری شکافته شود و مشکلات عظیمی برایتان ایجاد کند.

- در هنگام میوه خوردن هم توصیه می شود مانند خوردن چای رفتار کنید و از خوردن میوه های صداداری مثل خیار و گوجه سبز خودداری کنید و اگر درست و حسابی بلد نیستید میوه پوست بکنید از پوست کندن پرتقال های سفت خودداری کنید. چون ممکن است دست و بالتان کثیف شود و پدر عروس خانم فورا دستمال کاغذی را به سمت شما بیاورد و توجه همه به عدم تبحر شما در پوست کندن میوه جلب شود. اگر پیراهن سفید پوشیده اید اصلا مجبور نیستید که انار بخورید و لباستان را کثیف کنید. چون این مسائل در مشورت عروس با خانواده اش تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

- سعی کنید به هیچ وجه اضطراب نداشته باشید چون اضطراب موجب می شود که میزان دستشویی رفتن های شما افزایش پیدا کند.

- بنابراین جهت خودداری از دستشویی رفتن های مکرر قبل از رفتن به خواستگاری آب زیاد و چای ننوشید و اضطراب را هم از خودتان دور کنید! هیچ گاه گرسنه به خواستگاری نروید چون سکوت دسته جمعی در مراسم خواستگاری غیرقابل پیش بینی است.

- و هر آن ممکن است صدای قار و قور شکمتان شما را شرمنده خاص و عام کند همچنین گرسنگی زیاد باعث خواهد شد شما اقدام به پرخوری فراوان کنید و ذهنیت یک داماد شکمو را در خانواده عروس ایجاد کنید.


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



منبع : روزنامه مردم سالاری

نویسنده : مهیار...
بیـا تا قـدر یکدیـگر بدانیـم ...


بیـا تا قـدر یکدیـگر بدانیـم ...

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم
ندانستیم اگر، از سر بدانیم

بیا اولاد آدم را از این پس
همان اعضای یک پیکر بدانیم

نه اینکه دیگران را بدترین عضو
و خود را کاملاً جیگر بدانیم

نه اینکه خلق را در آفرینش
مس و خود را فقط گوهر بدانیم

چرا خود را قشنگ و دیگران را
شبیه خرس یا عنتر بدانیم ؟

چرا در بین کلّ خواستگاران
فقط خر پول را شوهر بدانیم

و اموال پدر زن را چرا از
صفات خوب یک همسر بدانیم

درست است اینکه خود را فیلسوف و
خلایق را تماماً خر بدانیم؟

چرا هر صحبتی را زرت و پرت و
کلام خویش را محشر بدانیم

چرا در هر هنر یا حرفه، خود را
وجودی کاملاً برتر بدانیم

بس است اینقدر هی فیس و افاده
بیا تا قدر یک دیگر بدانیم

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net

با تشکر از : وبلاگ عمومصطفی

نویسنده : مهیار...
منـاظر زیبـا و شگفتـی هایی از فصل زمستـان


منـاظر زیبـا و شگفتـی هایی از فصل زمستـان


از آنجا که طبیعت زیباست، بدون تردید فصل زمستان هم دارای جاذبه های فراوانیست که تنها ویژه همین فصل است. در این فصل شاید از طراوت بهار و سرسبزی تابستان خبری نباشد ولی هنوز نشانه هایی از پائیز و شاخه های عریان درختانی که در خواب زمستانی دستخوش وزش بادهای سرد، بارندگی های گاه تند و گاه آرام هستند مناظری بدیع را برای ما بجا می گذارند. گرچه ما آدما بجای دقت کردن و لذت بردن از منظره های زیبای زمستان سعی داریم تا هر چه زودتر به مکانی گرم پناه ببریم ولی مسلما به این معنا نیست که طبیعت رو دوست نداریم بلکه می ترسیم سرما بخوریم! اما هر چه هست نباید از شگفتی های منحصربفرد این فصل از فصول خدا غافل شد که اینچنین هنرمندانه ما را به تماشا دعوت می کند ...



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org  

 گروه
اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه
اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

:: ادامه مطلب
نویسنده : مهیار...
مدل ساخته شده تایتانیک، با چوب کبریت !

مدل ساخته شده تایتانیک، با چوب کبریت !

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کشتی تایتانیك که در سال 1912 میلادی غرق شد، دارای 270 متر طول و 28 متر پهنا بوده و 328 تن وزن داشت... اما حالا پس از گذشت 100 سال از غرق شدنش و به همین خاطر یک دریانورد بازنشسته با خلاقیت و البته وقت کافی موفق شد تا مدلی از کشتی تایتانیک را با 120 هزار چوب کبریت بازسازی کند.


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : مهیار...
رمز موفقیت

 

مايكل شوماخر چندين سال متوالي در مسابقات رالي در دنيا اول شد.
وقتي رمز موفقيتش را پرسيدند، در جواب گفت:
تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم...


others are sleeping .....
(مطالعه کن وقتی که دیگران در خوابند)
 
 

DECIDE while others are delaying
(تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند)



PREPARE while others are daydreaming
(خود را آماده کن وقتی که دیگران درخیال پردازیند)



BEGIN while others are procrastinating
(شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند)



WORK while others are wishing
(کار کن وقتی که دیگران در حال
آرزو کردنند)


SAVE while others are wasting
(صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردنند)

LISTEN while others are talking
(گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردنند)



SMILE while others are frowning
(لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگیند)
 
نویسنده : مهیار...
بـه سلامتـی تـو ...

بـه سلامتـی تـو ...

(جملات زیبا و پرمعنی)

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره ...
.
.
.
به سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه ...
.
.
.
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن ...
.
.
.
به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن ...
.
.
.
به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه ...
.
.
.
به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست ...
.
.
.
به سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه ...
.
.
.

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : مهیار...